III Sesja Rady Miejskiej w Międzyzdrojach
- Data posiedzenia
 - 28-06-2024, godz. 11:00
 - Miejsce posiedzenia
 - Urząd Miejski w Międzyzdrojach, Plac Ratuszowy 1, sala 101-102
 
Porządek obrad
- 1. Otwarcie III Sesji RM i stwierdzenie quorum.
 - 2. Wnioski do porządku obrad.
 - 3. Uwagi radnych do protokołu z dnia 7.05.2024 r., 14.06.2024
 - 4. Interpelacje i zapytania radnych.
 - 5. Informacja sołtysów w zakresie spraw związanych z sołectwami.
 - 
            6. Przedstawienie, analiza oraz debata nad raportem o stanie gminy za 2023 rok.
                          
 - 
            7. 	Projekt uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Międzyzdrojów wotum zaufania
                          
 - 8. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2023 rok. a) zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii dotyczącej sprawozdania Burmistrza Międzyzdrojów z wykonania budżetu za 2023 rok; b) zapoznanie się z informacją o stanie mienia Gminy; c) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Międzyzdrojów; d) zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyzdrojach; e) dyskusja;
 - 
            9. 	Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem                         z wykonania budżetu Gminy Międzyzdroje za 2023 r.
                          
 - 
            10. 	Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2023.
                          
 - 
            11. 	Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2024 rok.
                          
 - 
            12. 	Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2024-2042
                          
 - 
            13. Projekt uchwały zmieniający uchwałę Nr LXXII/909/24 w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności Gminy Międzyzdroje i jej jednostek mających charakter cywilnoprawny, do których nie stosuje się przepisów ustawy- Ordynacja podatkowa. 
                          
 - 
            14. 	Projekt uchwały zmieniający uchwałę Nr XXXV/432/21 w sprawie inkasa opłaty miejscowej
                          
 - 
            15. 	Projekt uchwały w sprawie określenia trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Gminy Międzyzdroje.
                          
 - 
            16. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyzdroje w rejonie ulic Zwycięstwa, Ignacego Krasickiego, Światowida, Gryfa Pomorskiego i Placu Neptuna.
                          
 - 
            17. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
                          
 - 
            18. 	Projekt uchwały w sprawie zasad przeznaczania do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych oraz zmiany Uchwały Nr XVII/158/07 w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania.
                          
 - 
            19. 	Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości ( dz. nr 163/4 o pow. 0,0078 ha przy ul. Zwycięstwa)
                          
 - 
            20. 	Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. nr 324/11 o pow. 110 m2 przy ul. M.Skłodowskiej Curie)
                          
 - 
            21. 	Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. nr 324/11 o pow. 285 m2 przy ul. M.Skłodowskiej Curie)
                          
 - 
            22. 	Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości dz. nr 324/11 o pow. 602 m2 przy ul. M.Skłodowskiej Curie)
                          
 - 
            23. 	Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. nr 324/11 o pow. 830 m2 przy ul. Słowiańskiej)
                          
 - 
            24. 	Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. nr 61 o pow. 42,50 m2 przy ul. Bohaterów Warszawy)
                          
 - 
            25. 	Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. nr 421 o pow. 148 m2 przy ul. Niepodległości)
                          
 - 
            26. 	Projekt uchwały w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz określenia wysokości opłat za niektóre świadczenia przekraczające wymiar bezpłatnych zajęć w Przedszkolu Miejskim nr 1 ,,Morskie Skarby” w Międzyzdrojach oraz w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Prof. Dra Władysława Szafera w Wapnicy.
                          
 - 
            27. 	Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach.
                          
 - 
            28. 	Projekt uchwały w sprawie powierzenia reprezentowania Gminy Międzyzdroje w Zgromadzeniu Celowego Związku Gmin R-XXI z siedzibą w Nowogardzie
                          
 - 
            29. 	Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela Gminy Międzyzdroje w Zgromadzeniu Celowego Związku Gmin R-XXI z siedzibą w Nowogardzie.
                          
 - 
            30. 	Projekt uchwały w sprawie powołania przedstawicieli do Związku Gmin Wyspy Wolin. 
                          
 - 
            31. 	Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
                          
 - 32. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
 - 33. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
 - 34. Wnioski komisji i radnych.
 - 35. Wnioski i skargi mieszkańców
 - 
            36. 	Zakończenie obrad.