XX Sesja Rady Miejskiej w Międzyzdrojach
- Data posiedzenia
- 27-11-2025, godz. 11:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Międzyzdrojach, Plac Ratuszowy 1, sala 101-102
Porządek obrad
- 1. Otwarcie XX Sesji RM i stwierdzenie quorum.
- 2. Wnioski do porządku obrad.
- 3. Uwagi radnych do protokołu z dnia 28.08.2025 r.
- 4. Interpelacje i zapytania radnych.
-
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XV/159/25 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 24 lipca 2025r. w sprawie wyrażenia zgody na podwyższanie kapitału zakładowego spółki Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Międzyzdrojach.
-
6. Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Międzyzdroje na 2025 r.
-
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2025-2044.
-
8. Projekt uchwały w sprawie zaliczenia dróg na terenie gminy Międzyzdroje do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia przebiegu.
-
9. Projekt uchwały w sprawie uchylenia uchwał w sprawie ustalenia minimalnych stawek czynszu za dzierżawę nieruchomości położonych na terenie Gminy Międzyzdroje.
-
10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (9 działek w Lubinie).
-
11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (teren przy wschodniej wieżyczce molo)
-
12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. nr 255/3 o pow. 24 m2 przy molo)
-
13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. nr 255/3 o pow. 26,4 m2 przy molo)
-
14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (cz. dz. nr 7/2 o pow. 551 m2 w Wicku).
-
15. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Międzyzdrojskiego programu edukacji czynszowej dłużników komunalnych lokali mieszkalnych i socjalnych w latach 2026-2030.
-
16. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Międzyzdrojów.
-
17. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
- 18. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- 19. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- 20. Wnioski komisji i radnych.
- 21. Wnioski i skargi mieszkańców.
- 22. Zakończenie obrad.