XI Sesja Rady Miejskiej w Międzyzdrojach
- Data posiedzenia
- 27-02-2025, godz. 12:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Międzyzdrojach, Plac Ratuszowy 1, sala 101-102
Porządek obrad
- 1. Otwarcie XI Sesji RM i stwierdzenie quorum.
- 2. Wnioski do porządku obrad.
- 3. Uwagi radnych do protokołów z dnia 30.01.2025 r.
- 4. Interpelacje i zapytania radnych.
- 5. Informacja sołtysów w zakresie spraw związanych z sołectwami.
-
6. Projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej przeznaczonej na zwiększenie wkładu własnego do dofinansowania zadania pn. „Remont i renowacja oraz prace konserwatorskie i restauratorskie kościoła pw. Św. Piotra Apostoła w Międzyzdrojach” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
-
7. Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2025 rok.
-
8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2025-2044.
-
9. Projekt uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności Gminy Międzyzdroje i jej jednostek mających charakter cywilnoprawny, do których nie stosuje się przepisów ustawy-Ordynacja podatkowa.
-
10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (Wicko dz. nr 143/7)
-
11. Projekt uchwały w sprawie uzgodnienia prac wykonywanych w pobliżu pomnika przyrody (Bolko i Maron)
-
12. Projekt uchwały w sprawie uzgodnienia prac wykonywanych w pobliżu pomników przyrody (przy działce nr 154/8 w Wapnicy).
-
13. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawicieli do Zgromadzenia Związku Gmin Wyspy Wolin
-
14. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LXVIII/840/23 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w sprawie ustanowienia tytułów „Zasłużony dla Międzyzdrojów” i „Honorowy Obywatel Międzyzdrojów” oraz określenia zasad ich nadawania
-
15. Projekt uchwały w sprawie skargi na działalność Burmistrza Międzyzdrojów w związku z nałożeniem opłaty dodatkowej za brak uiszczenia opłaty parkingowej w dniu 28 maja 2024 r.
-
16. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
- 17. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- 18. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- 19. Wnioski komisji i radnych.
- 20. Wnioski i skargi mieszkańców.
-
21. Zakończenie obrad.