VIII Sesja Rady Miejskiej w Międzyzdrojach
- Data posiedzenia
- 19-12-2024, godz. 12:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Międzyzdrojach, Plac Ratuszowy 1, Sala Ślubów
Porządek obrad
- 1. Otwarcie VIII Sesji RM i stwierdzenie quorum.
- 2. Wnioski do porządku obrad.
- 3. Uwagi radnych do protokołu z dnia 7.11.2024 i 25.11.2024 r.
- 4. Interpelacje i zapytania radnych.
- 5. Informacja sołtysów w zakresie spraw związanych z sołectwami.
-
6. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższania kapitału zakładowego spółki „Zielone Międzyzdroje” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Międzyzdrojach.
-
7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego spółki ,,Nowe Centrum” spółka z o.o.
-
8. Projekt uchwały w sprawie zasad udzielania jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka pn. „Międzyzdrojskie Becikowe”.
-
9. Projekt uchwały w sprawie zasad udzielania świadczenia pieniężnego „Bon Seniora”.
-
10. Projekt uchwały w sprawie zasad udzielania świadczenia pieniężnego
-
11. Projekt uchwały w sprawie zasad udzielania świadczenia pieniężnego
-
12. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2025-2028.
-
13. Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych i schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
-
14. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2025 rok.
-
15. Projekt uchwał w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2025-2044.
-
16. Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2024 rok.
-
17. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2024-2044.
-
18. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy (działka nr 234/4 obręb 20 Międzyzdroje).
-
19. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej z kontroli wydatków na promocję Gminy Międzyzdroje za 2023 rok.
-
20. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
- 21. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- 22. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- 23. Wnioski komisji i radnych.
- 24. Wnioski i skargi mieszkańców.
- 25. Zakończenie obrad.